tv onsdag

Hej alla glada, hur har ni spenderat eran dag? :)

Jag har spenderat en hel del på körskolan och praktikplatsen. Hade ju lunchen så jag fick sluta klockan 1400. Pluggade till körkortet ytliggare innan jag åkte hem och övningskörde med mamma min. Sedan blev det att kolla en del på tv. som ni kunde läsa i det förra inlägget att jag kollade på idol, nja det höll typ i 2 minuter sedan zappade jag vidare till MTV xD.

Har hunnit att se ett avsnitt av "kungarna på tylösand". Jag kan inte fatta att en tjej är så jäkla äcklig,ful,meningslös och helt lost i sitt jävla huvud. Då ska vi ju inte ens snacka om hennes äckliga dialekt. Vem tror ni att jag snackar om??


Svar; Självklart hon längst ut till höger, ser ut som en jäkla
uppstoppad barbie som det har gått hål på!!!! Skaffa ett liv!!

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha varför kollar du ens på det programet om du stör dig så mkt på det? xD

2010-09-30 @ 10:04:42
Postat av: Maryan

hahaha tjeenare :D klart jag bloggar ;) man är ju ute om man inte gör det hallao?? ;D<3

2010-09-30 @ 10:25:35
URL: http://marrz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0