Trött på 3

Jag har ett abonnemang som jag ska ha kvar till den 16 Juni 2011. 
Men just nu fungerar verkligen ingenting på den alltså. Har ingen täckning hemma i mitt hus och jag fattar inte varför det ska vara så svårt att fixa antenen. Vet inte hur många gånger jag har gått in och klagat. Det värsta är att dem säger på alla TV reklamerna att dem har bäst täckning i hela Sverige. Yeah right, bloody liers!!!!Ska bli skönt att slippa deras skit senare och jag har funderat på att byta till Telia eller Tele2.


Kommentarer
Postat av: Elina

Tre har väldigt bra erbjudanden ibland tycker jag, men dock dålig täckning. Har haft samma problem som du, att man inte har någn täckning hemma -.-

2010-09-05 @ 20:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0