Tack.

Idag har det vart en underbar dag för mig. Började med att jag drog in till stan och hade B-provet på körskolan. Det gick bra och jag har nu bokat uppskrivningsdatum och uppkörning. Dock tänker jag inte berätta för någon om när jag har det för det kommer bli för hård press för mig då :/

Sedan mötte jag upp Therese och Celina på stan så jag följde med dem och träffade Ella och Emma :) Det visade sig att Emma och Ella skulle pierca sig i tungan. Så jag följde med dem och peppade dem båda. Ella ändrade sig och gjorde det i navlen istället. Skit snyggt!!

Fick sitta med Emma hela tiden när hon va nervös, men hon klarade det sjukt bra och jag är stolt över henne! <3
Sedan körskolan och därefter praktik.Kom hem vid kvart i 12 så nu ska jag snart sova :) 

Detta va mitt längsta inlägg på länge, men så är det när man har underbara kompisar!!<3



Kommentarer
Postat av: Elina

Sv: haha nej det har du ju lite rätt i xD

2010-10-01 @ 12:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0