Seghet.

Snacka om att man är seg nu när ännu en vecka i skolan är avklarad. Kan inte förstå att tiden går så sjukt snabbt. Snart är det väl höstlov och därefter vinterlov. Tänk då hur vårterminen kommer gå :O.  

Jag ska börja min praktik nu i veckan, ska ringa imon/söndag för jag har inte hunnit idag. Kan berätta att jag ska vara på Hotel Mårtensson eller Fox & Andchor som det också heter. Just nu vet jag inte riktigt om jag har kvällstider eller dagtider. Men det berättar jag när jag har fått reda på lite mer fakta. Vi ska vara ute på praktik i hela 5 veckor.

Nu ska jag sova, för jag ska jobba hela helgen. Pengar är ett behov nu när man ska ta studenten :).
Vi höres imon efter jobbet, tror inte jag hinner blogga innan. Ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0