Never say never.

Lång dag idag. Vaknade runt halv 6 och fixade mig iordning. Drog med bussen tjugo i 7. 
Träffade på en trevligt kille utanför körskolan, stod och snackade lite :) sedan blev det att dra på halkbanan, snacka om att man va nervös när man satt själv i bilen men det gick bra. Fick även sitta upp och ner i en bil och försöka få upp dörren, men jag fick ju inte upp den för jag var för klen enligt killarna (a).

Sedan till körskolan och sitta där i 4 timmar och lyssna på alkohol i trafiken. Fick även lite mat av Mia-Pia! :) Tack!!
drog till praktiken och jobbade med Frida och Ponny. Snacka om att dem kan göra en glad! :) Drog hem vid halv 10 och nu ska jag snart ta en LÅNG sovmorgon. Hoppas man kan sova länge bara. Aja ni får ha det så bra än så länge så höres vi av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0