MTV!

Jag är så glad att jag har MTV. Hur skulle man annars kunna städa med ett leende på läpparna? Brukar alltid sätta på högst volymen på TV;n och sen kör man igång. Det går så mycket snabbare + om man sjunger med så blir det roligare, Fast ingen ska ju vara hemma direkt då brukar det bli klagomål xD.

Väntar på att Malin ska höra av sig och säga hur vi ska göra idag, börjar ju praktiken kl halv 4 och funderar på att köpa studentlegitimation innan dess med. Måste åka in 1202 då och sen får jag sätta mig på körskolan i ett antal timmar. Dock lägger min hjärna av efter 45 minuter och då orkar man inte mer :/.

Vi får se, bloggningen kommer vara dålig nu tisdagar till fredagar pga praktik till kl2200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0