Jobba.

Snart blir det att jobba. Eftersom mamma och pappa är på Traktor Pulling tävling idag så jag får cykla till jobbet, Jag kommer typ dö! Min kondition är segare än vanligt haha xD

Imorse vid 6 tiden vaknade jag och fick panik. Det första jag tänkte på var; Skit jag har missat bussen till skolan.
Snacka om att man har kommit in i en rytm och det ända man tänker på är skolan. Somnade om och när man vaknade nästa gång var av larmet. Brorsan hade satt igång det och visste inte att jag var  hemma. Så jag fick slänga mig upp ur sängen, öppna fönstret och skrika; Stäng av alarmet, jag är faktiskt hemma.
Snacka om att han blev förvånad. 

Så nu sitter man här. Redo att cykla till jobbet. I need money! Sen är det jättefint väder här i Halmstad :) Jättekul att man ska jobba hela helgen. 

Nu ska jag käka en något för mat blir det på jobbet :D.
Hej då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0