Glada gubbar!

God kväll damer och herrar.

Nu är det dags att krypa ner i sängen, ska kolla lite på min ipod med och se om man kan ladda ner lite roliga spel :) Idag har jag haft lektioner som; drycker,historia och psykologi.

På drycker var det slappt och jag kan ju bara erkänna att man blir mega trött på att sitta och lyssna.
Sedan historia, hade prov så det var bara att göra det och sen ha håla och dra in till stan med Sofia och Amanda. Köpte mig en ipod touch. Är i behov utav en :)
Till sist så blev det att dra till skolan och ha psykologi. Det är ju därför man går till skolan på måndagar för att vara på den bästa lektionen. 

Tog bussen hem med Emma,Adam och Chricko. Vart ju ett tag sen, men alltid kul att snacka :).
Hemma blev det att städa lite och ta det lugnt. 

Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0