...

Idag har varit en lång dag. Skola med innehåll utav Ölprovning, film och psykologisnack. Var ändå en bra dag. Tyvärr fick jag ett ledsamt sms från Martin och vi bestämde oss för att avsluta våran relation. Det tar väldigt hårt på mig och tårarna har runnit länge. Därför vill jag tacka alla mina vänner som finns vid min sida, speciellt Maria som har tagit hand om mig hela kvällen!<3

Sedan blev det scouterna och ledare för miniorerna. Tankarna kom själv upp och man frågade sig själv 100ggr om man själv har varit sådär jobbig, självklart blev svaret; JA! haha xD
Nu ska jag sova, för imorgon blir det halkbanan och risk2an. Kommer bli en lååånnngg dag för mig men bara att bita ihop för på onsdag ska jag sova ut! skiter i körskolan då ;).

Ni får ha en bra dag!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0