awesome (Y)

Så då var första dagen på min praktik avklarad. Först var jag då på körskolan, kände att jag behövde det :) Därefter möte jag Malin och vi sprang in på hello och sedan vidare till Mårtensson a.k.a Fox and Anchor.

Började med att vi fick se runt lite i köket och därefter fick jag göra rent fritösen. Det vara bara att skura på och man fick ju bort det mesta men när man stått där ett tag och frågar; är det något som inte går bort? och dem säger ja så känns det lite häppet för man har stått och skrubbat på samma ställe i 10 minuter xD aja dum som man är. Sen gjorde jag och Malin hamburgare i 3 timmar typ och sen fick jag vakuumförpacka 3 sidor med lax, fast det skulle vara 6 st bitar i varje påse! DRYGT!!!!! 

Sen gjorde vi lite småsaker och vi fick lägga upp 2 st tårtor med. Jättefina :) 
Kom hem för en halvtimme sen och har duschat och slängt på mig pyjamasen. Kände att det vore värt det. Nu ska jag krypa ner i sängen för jag ska till skolan imon med Malin och köpa studentlegitimation (om jag får låna pengar). Sen körskolan i någon timme och sen praktik kl halv 4  :) Eftersom att det inte kommer vara så värst mycket där på vardagarna.

God natt alla glada :) Hoppas ni har haft en bra dag ni med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0