Trööttt

Vaknade idag halv 9 och var klarvaken. Vad är det för fel ?! Jag vill sova fram till 12 och vara lat hela dagen, men som sagt gick upp och tog det lugnt. Kunde inte starta TV;n heller för min bror låg och sov. Gick då till mitt rum somnade om till halv 10. Körde och köpte ägg till frukosten, ibland är man bara för snäll :)

Igår var man på supermega 18 party det var kul, dock var jag nykter så det tar ju ner lite på humöret men det gick faktiskt :) träffade en massa trevligt folk och körde därifrån vid 12 tiden. Daniel (bror) var DJ och musiken var verkligen på topp :D!!

Tack igen Johanna och Maryan för en hejdundrande ferre!!!!<3<3

Nu ska jag fixa bloggen, så det kommer se lite dumt ut idag men skit samma!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0