Siken fredag.

Igår var jag på körskolan (wow vilken chock) :O sedan blev det att gå till praktiken och blev där från 13.00-22.15 bestämde mig för att dra hem och sova men då smsade Niklas mig och sa att det var fest. Var först tveksam men drog dit ändå :)


Träffade på jättehärligt folk och blev en runda till stan 02.10 för att käka kebab. träffade på Sara och Amanda med och glädje på bussen hem blev det kan jag ju lova;
Philip ger ut sin choklad med frukt och mandel. Sedan så säger Sara; Amanda äter du kinderägg :D
Tro mig det utbrister ett asgarv som heter duga xD

Kom hem vid 3 och somnade halv 4. 

Dags att dra in till stan :) för ikväll blir det en awesome kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0