Redo

Ja nu har man varit vaken ett antal timmar och är skit trött. alla andra har gått till märtas och handlat hostmedicin till Maria som låter illa. usch krya på dig :)

Gårdagen var jävligt kul, hittade min kamera i morse och jag har aldrig sett så konstiga bilder EVER. blir bara kul sen på facebook och bdb haha xD mamma ska hämta mig vid 1140 för att jag ska ju åka och jobba idag. Men det är jävligt chill. Jobbar i 4 timmar sen ska vi se vad som händer kanske drar till en killkompis för att umgås :) Men annars blir det en chill hemma kväll med chips och godis.

Ne nu måste jag logga fixar in bilderna senare ikväll när jag har kommit hem.

Herrå :)<3


Vill utomlands. Funderar på det ett tag iallafall :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0