Plugg plugg plugg

Usch är inte redo för att dra till skolan imon och servera. Hoppas det inte är så många gäster så man slipper stressa :/ Aja har suttit och läst 50 sidor i körkortsboken. Inte det roligaste men fattar det mesta och det känns ju faktiskt positivt. Sedan har jag skrivit lite lite på mitt arbete om jordbävningar. Hur det nu kommer gå när det ska vara klart nu på torsdag. Blir väl att sitta och plugga som fan på det imon och på onsdag. Kommer inte att va så mycket till socialt liv.

Fick ju låna körkortsboken utav min älskade syssling Petra som tog sitt körkort för ett tag sedan. Kul att det går fram för någon iallafall. Hihi, tack igen <3<3

Nu ska jag krypa ner i min varma säng och somna, om man nu har tur till att somna snabbt. Vi höres imon, har servering men kommer inte att ha så mycket tid till att blogga som vanligt.

Puss och kram<3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0