Nu kör vi igen

Nu hoppas jag verkligen att jag kan börja blogga normalt igen. Har ju vart ute en hel del nu den senaste tiden. Sen får vi väl se vad som händer om man uppdaterar skiten varje dag eller inte.

Igår så va jag runt på södra delen i Halmstad. Var först på jobbet i Ringenäs och sen på kvällen blev det att dra till Maria för att förfesta. Sen va det strandfest i Tylösand så när vi är i Frösakull ringer Pontus å säger att det e svinkallt på stranden men vi kör ju dit ändå. Å när vi kommer så ska dem andra dra vidare till stan så hade man kört dit i onödan xD Så vi drog hem till maria spelade spel och snackade en massa och hade skit kul.

Idag va jag på jobbet och fick en överraskning när jag kom dit. Skulle inte diska utan jag skulle vara i köket :) Lite kul för jag hade inte velat vara i disken idag för dem va en jävla massa där. Men det beror kanske på vem som är det och hur man vill ha det i disken.

Sitter hemma hos Maria nu och lyssnar på musik. har tryckt i mig 2½ bakpotatis med smör å salt + någon gegga som hon har gjort :) Jättegott <3<3

Ne ska fixa svenskan sen får vi se vad som händer ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0