Natur och natur

Nu har huvudvärken börjat gå över lite och nu sitter jag med det jävla arbetet som ska vara klart imorgon. Känns lite illa att man måste stå och redovisa för klassen för att få ett G i betyg. Jag tycker att man ska ha skrivit 2 A4 sidor och det räcker. Men våran lärare är inte sådan utan nu ska man ta och skriva 2-4 A4 sidor + att man ska stå och berätta för hela klassen i 3-15 minuter om det ämne som man har valt.

Jag kommer dock inte att berätta så mycket för allt går inte in i mitt huvud och jag hatar verkligen att redovisa inför en stor grupp. Får väl se vad läraren säger imon.

Längtar som tusan tills på fredag, ska till Liseberg med några flickor och pojkar. Ska bli en hel dag i Göteborg. Åker redan klockan 1002 och kommer hem på natten vid 0146. Hoppas verkligen att det inte kommer att regna för då blir det fan inte roligt. Men har man ett bra sällskap så överlever man ju lätt. Kommer vara typ 12-15 stycken som kommer att åka. Så på fredag blir det ingen bloggning alls :/ Men ni överlever väl får ta och berätta mer på lördagen efter konfirmationen.

Aja nu ska jag plugga vidare. Hej då. Btw imon ska jag in och köpa mig en snygg jeansjacka :D Hoppas den passar perfekt <3

Om jag har tur så blir det denna fina som följer med mig hem i en liten påse :) Hihi hoppas <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0