Lång dag

Hejsan hoppsan.
Dålig uppdatering idag, men va först i skolan och hade samhäll och därefter blev det att köpa glass med mina underbara klasskompisar :)<3 hade natur därefter och gick igenom lite redovisningar och sen blev det matte sista lektionen.

Drog in till stan och hann med 1605 bussen. Träffade lilla Herman och snacka om en utlandsresa som verkar att vara planerad vi slutet av sommaren :). Hoppas att det blir av, antagligen sunny beach eller turkiet :).
Sen blev det att dra på UG och göra lite grafitti. skit kul verkligen sprayade mitt skal och när jag kom hem och skulle dra på lite nagellack så det skulle hålla så blev det ett helvete. kom på att jag hade lagt i lite aceton i den för ett tag sen (a).

Nu ska jag snart sova, imon blir det nationella prov kl.0830. Skit tråkigt verkligen men vafan hoppas på att klara det :).

SVERIGE VANN IDAG MED 4-2 MOT DANMARK!!!!!<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0