God Dag Alla Glada

var ju på liseberg igår och kom hem till Halmstad kl.2355. Sedan så drog jag till min bror och va där för min buss gick hem 0125.

Ni kanske sitter och väntar på att jag ska ta och skriva om vad som hände igår. Kan ju skriva lite iallafall.

Började med att mötas på tågstationen kl.0940 Sen kom Thomas våran lärare och bjöd på kakor. Sedan satt vi på tåget till Göteborg, tiden gick snabbt och vi va framme i Göteborg 1120. Gick runt lite på femman och nordstan, hittade lite kläder till Nicky och Jim. När klockan blev lite efter 1400 drog vi till Liseberg för att kolla hur mycket kö det var. Men det var det inte så vi köpte inträde och sedan fixade vi skåp.

Köpte åkpass och sen åkte vi en jävla massa!! Nicky såg ut som en liten bebis när han var rädd.. Vi satte honom i jukebox och han kramade sönder Malins hand. Jag,Helena,Olivia och Bella bara skrattade. Sedan blev det att åka en massa. Hannah vann en stjärnvinst med Maraboue och Bella en stjärnvinst på Daim. När Bella har vunnit sitt pris så säger hon
-Men jag gillar inte ens daim.

Sedan gick vi runt och lämnade parken 2155. Tåget gick hem 2242. Finns många bilder som kan beskriva våran underbara dag så antingen bilddagboken eller facebook kommer dem komma upp på :). Men det blir lite senare.

hade även konfirmation idag så ska snart hem till lilla Wille och käka middag med dem. Alltid lika kuligt. Sen får vi se vad som händer ikväll!!

MIN KOMPIS ELINA FYLLER 18 ÅR IDAG, GRATTIS TILL DIG HJÄRTAT <3<3


Kommentarer
Postat av: Elina

Taaack :)<3

2010-05-09 @ 14:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0