Dålig uppdatering

Förlåt för den dåliga uppdateringen men igår va jag ute hela dagen för det var så fint väder.

Först stan, sen hem till Jennifer för att fixa oss där. Därefter blev det stan med några stycken. Jättemysigt att sitta i parken och prata med alla. Sen drog vi hem till Tage för att vi skulle hämta mina grejer så va alla så trötta så vi la oss på gräsmattan och tog det lugnt.

Åkte hem till Mia sen på kvällen och spelade massa spel och snackade skit :) jättekul att träffa dig igen stumpan <3<3.

Sen blev det att dra hem vid kvart i 1 tiden för idag va jag på jobbet. Hände inte så värst mycket sen så skadade jag mig 2 helgen i rad på jobbet. Att man bara lyckas med det haha xD. Fick skjuts hem utav min granne och nu sitter jag här.

Idag ska jag bara ta och ta det lugnt. Tänka ut lite på hur man känner med. Sedan blir det att sätta på en långfilm och äta en massa chips hehe!!! TJOCKIS <3!!

Aja skriver lite senare :) Puss och kram <3<3

Kommentarer
Postat av: tage

då låter ju som en rikigt mysig helg :D de var feting skoj att ligga i parken o sedan decka i trädgården :D måste göras om igen :D <3

2010-05-15 @ 23:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0