Trött som f*n!

Denna dagen har varit så seg så att man inte vet vad. Skolan idag, hade matteprov och det gick ju som det gick. Sedan så hade jag håltimma eller ska man säga håltimmar i ca5 timmar. Hatar att gå runt och inte göra någonting, men min kompis hade en teateruppvisning som hette "Sex nummer om sex". Verkligen värd att se!
Sedan blev det att ha project och företagande alla var verkligen skit trött på den lektionen och jag fattar fortfarande varför den lektionen är obligatorisk! Skönt att den slutar efter 2an.

Sedan blev det stan en liten snabbis, käkade på Brotorpsgården och käkade bakad potatis med fetaoströra. Mycket gott, tur att man inte äter ute för mycket. Bussen hem va lång man hade trevlig sällskap. Somnade när jag kom hem och nu sitter man här!

Btw; skolsköterksan ringde mig idag och sa att jag inte fick vara i köket :/ Snacka om surt, ville verkligen tillbaka och laga mat men eftersom att jag inte har fått reda på provsvaren så är det fortfarande smittorisk :/. Aja får väl stanna hemma, om jag inte åker till jobbet och snackar med Gösta :)

Aja ha en underbar dag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0