Sturehof med klassen

Tror det var förra året som våran klass vann en tävling på skolan i samarbete med skoljoggen. Den klassen som fick in flest under en viss tid i mål vann en middag på skolans egna restaurang och våran klass vann.
Så idag fick vi äta på Sturehof och vi fick en 4 rätters middag.

#Lax tattar med hovmästaresås
#Sellerisoppa
#Grönmögelost späckad Schnitzel med Bakpotatis
#Citron crepps

Kan bara säga att det var sjukt gott. Även om det tog sin lilla tid. Vi fick även alkoholfritt vin till och det var för surt för att dricka. Inte så gott så det blev mest vatten.
Jag kan aldrig tröttna på min klass för dem är alltid så jäkla roliga och slänger ut skratt överallt. Skrattade en väldans massa idag och alla i klassen hade kul (tror jag).

Vill bara tacka min underbara klass för en trevlig middag. Ni förgyller min dag och vad hade man gjort utan er? Jag hade ju inte gått upp varje morgon utan att få veta att man skulle få träffa er!
Tack HR08C!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0