Skön dag idag.

Igår var det hur kul som helst. Jag,Ellen,Malin,Sanna och Elsa samlades hemma hos lilla Ellen för att sitta och kolla på Melodifestivalen jag kan ju bara säga att jag smällte när jag såg Eric Saade på TV;n! Jag kunde inte hålla mig så jag satt helt tyst och såg dum ut! Herregud vad Molly Sanden är verkligen en lottad tjej!!

Dagen har gått till spillo. Solen har iallafall strålat och lite snö har fallit ner från himlen men tur att det inte har lagt sig iallafall. Skulle gjort menyn som jag lovade att göra till Peter men eftersom att jag var helt utslagen i Onsdes så behövde jag inte det ska försöka göra den så fort jag kan och har lust.

Imon börjar man 1200 (egentligen 0810) men pallar inte ha håltimme i 4 timmar så "struntar" i den lektionen. Så jag ska ut ikväll med mina kompisar, några iallafall!

Ne måste rusa. Puss och kram <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0