Shoppoholic!

Idag var det en riktigt slapp dag i skolan. Men det är så skönt för det kan behövas ibland. Gjorde en uppgift med Fredrik på Sammhällskunskapen och sedan blev det lunch. Soppa hmmm är en aning trött på den flytande födan just nu. Sedan var det naturkunskap fick plugga till prov.
Tjejerna tog även pulsen och kollade hjärtat. Mitt var helt normalt (WHOT) haha!!

Sedan blev det in en snabbis till stan för att titta på en skjorta som jag hittade på H&M för några dagar sedan. Blev sjukt förälskad i den så jag köpte den blåa, blev även ett rosa linne och ett midje skärp. Har ju velat ha ett midjeskärp nu länge och letat och letat! Nu hittade jag det och köpte det hihi (a). Gick även in på Kicks för att titta efter en ny foundation. Expediten visade mig en ny som kommer från Nivea och heter Extreme resist som håller i 24 timmar. Ja om man nu kan tro det. Tryckte även ner en mascara i shopping korgen!


Sminket; foundation 149,00 Kicks   Mascara 89,00 Kicks

Kläderna på, ser tjock ut :O

Skärp; Midjeskärp 49,50 H&M

Linne; 49,50 H&M

Skjorta;  99,00 H&M



Såhär bra shopping dag har jag inte haft på länge. Men nu måste jag rusa, ska ner på konfa ska spela Nintendo Wii!! Skit har bråttom.

Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0