Redan söndag

Ja denna helgen har ju bara rusat iväg och det är inte alls lång tid kvar till påsklovet. Längtar tills att man får umgås med sina vänner mer än vanligt. Hinner ju inte träffa dem alls längre och det är skit tråkigt.

Som jag skrev igår så var jag på invigning på mammas jobb. Sedan blev det hem och snabba dig för jag skulle på fest hos Natalie som fyllde år. Hade en otroligt trevlig kväll och hennes släktingar är hur goa som helst.
Det jag tyckte va fint att hennes farmor åkte från Danmark för att fira henne. en massa presenter blev det och vi smakade på en äppel konjak. Kanske inte det godaste men det gick ju ner hehe!!

Sedan blev det en tripp hem till henne för att fixa oss lite. Min migrän hade dock kommit på besök och det är så typiskt när man ska ut. Men vi gick runt lite på stan och kollade läget. Natta ville in på la coca bara för hon hade fyllt 18. Så himla sött<3
Sedan blev det hem till henne för att snacka lite.

Tack för att jag fick sova hos er <3<3<3

Dagen blir att försöka läsa på till matteprovet imon, inte det roligaste men måste få G på den skiten :/ . Ska städa lite med, ser förjävligt ut på rummet.

Hörs senare <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0