Råttor i soprummet

Grattis till min pappa som fyller år idag! Älskar dig <3

Tänkte berätta en lite rolig upplevelse som hände i dag på skolan. Jessica och Linnea var ute i soprummet för att dem skulle göra rent efter att Linnea slängde en påse där det var hål i. När dem står där inne så kommer Anna-Karin för att hjälpa till (tror jag). Jag står då inne och diskar och hör Anna-Karin gallskrika! Hon ber någon ropa efter Ola!

Självklart går alla ut för att kolla vad det handlar om (själv trodde jag det hade hänt en olycka), men när man kommer ut dit så står Jessica och gråter som en liten baby för att en RÅTTA hade hoppat upp ur avloppshålet när hon stod och pillade där i. Sedan står hela HR-gruppen och tittar in i soprummet och gappflabbar åt Jessica och alla andra om skriker som bara den. Snacka om att man skrattar.
När man väl trodde att det var över så kommer Rickardh in och säger att han fångade den och slänger något på golvet, alla tjejer skriker till och ser då att det var ett helt vanligt löv.

Denna dagen har varit SKIT rolig! Snacka om att man har kul på andras bekostnad!

Hej för mig<3

Kommentarer
Postat av: Jessica bebisen

INTE KUL! :O

2010-03-25 @ 09:42:22
URL: http://jessicabrusila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0