Nintendo Wii

Hade en otroligt trevlig kväll nere på församlingsgården. När jag först kom ner så var det helt svart och jag trodde att det var i Harplinge, men när det körde in en Volvo på gården så blev jag glad när jag insåg att det var Mats.

Jag och Ossian sprang runt som galningar och letade efter Wii;et men vi hittade det inte någonstans. Tillslut så ringde vi Håkan men han satt på mopeden så vi fick inte tag i honom. Vi letade vidare och ställde iordning alla grejer, då kom Håkan och han sa att Wii;et låg i kartongen på hyllan och såklart att den gjorde det.

Sedan kollade vi lite på Pippi konserten som vi spelade in medans kontrollerna laddades. Alltså man blir så rörd när man ser så mycket arbete som lägst ner för detta. Alla sjöng så sjukt fint! Sedan popade vi popcorn och tog fram en massa "nyttigheter". Sedan spelade vi och jag skrattade gjorde vi nog alla!

Tack för en underbar kväll nere på församlingsgården.
Nu ska jag in i duschen sen blir det att kolla på Troja som går på TV6.

God natt och puss å kram <3<3

Kommentarer
Postat av: frida

hej söthanna, vilken fin blogg du har :D

och kvällen var supermys, tack för att du bidrog till att göra den det ;) PUSS!

2010-03-19 @ 09:37:12
Postat av: Svar till Frida!

Hejsan finaste Frida :), man får tacka! Åh Frida du är så söt<3, du bidrog lika mycket om inte mer <3

2010-03-19 @ 12:32:18
URL: http://kjellstroemaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0