Melodifestivalen ikväll

Egentligen är inte Melodifestivalen min grej, men när mina kompisar undrar om man vill träffas och se det så kan man inte säga nej. Sen behöver man inte kolla på det heller utan man kan ju komma dit och vara social. Men jag var ju då tvungen att lyssna på alla bidragen som ska vara med ikväll men jag tänkte inte ens tanken på att lyssna på Pernilla Wahlgren. Usch låter ju som en barnflicka som har satt en kråka i halsen.
Men Eric Saade's låt är ju så himla bra och när man såg hans klipp på youtube.com så kunde man ju inte mer att säga att man älskar hans leende och dans när han ställer sig och vattnet rinner ner på honom. Aja Molly Sanden borde ju hålla koll på den killen, säkert många tjejer som är ute efter honom!

Som sagt ska hem till Ellen och väntar på att klockan ska bli 1900 för jag ska ner inom tempo så man kan köpa sig lite cola och någon chipspåse. Kan ju inte överleva utan det när man ser på TV.
Idag står även jag för att laga mat, ska steka fläskfilé och göra en grönsallad. Eftersom att couscousen vart slut så får man ju ta och leta efter en massa annat att käka.

Ska fixa mig lite nu, men skriver kanske senare :)
puss och kram<3

----------------------

En bild på mig och Karro när vi va i Thailand!


Kommentarer
Postat av: SOFIE

Härlig bild :) SALEM VAR BÄST :D

2010-03-14 @ 14:31:11
URL: http://bergstaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0