Mediciner -.-

Igår kom mamma hem med en massa medicin som jag ska gå på nu ett antal dagar;
#antibiotika
#kol tabletter
#vätske ersättning
#anti magmedicin
#magsmärta tabletter.

Hatar att ta en massa tabletter hela tiden och dricka hur jäkla mycket som helst. Magen är helt uppsvullen till det dubbla och jag vet att det är viktigt att dricka en massa vatten. Försöker verkligen göra det bästa utav situationen men så enkelt är det inte när man mår skit varje dag.

Ne nu ska jag läsa en bok och bara tråka mig igenom ytligare en kväll här nere. Fattar inte hur jag kan sakna alla där hemma så jäkla mycket, mest saknar jag mina bröder. Vet att det låter konstigt men jag älskar fan dem överallt annat på hela jorden. Men ser dem snart och längtar till dem även om det inte direkt längtar till att få träffa mig.
Mina vänner som sitter där hemma saknar jag lika mycket. Saknar att snacka med någon om vad som har hänt och en massa annat. Jag klarar inte av att dela ett rum med en person hela tiden även om man vill det men ibland så går det inte som man vill!

Ne nu ska jag dra.


Kommentarer
Postat av: S a r a P e r s s o n

Varför mår du skit varje dag snuttan? ♥

2010-03-03 @ 15:35:10
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Postat av: Svar till Sara!

Vet inte riktigt vad det är med mig, men börjar bli trött på allt och har börjat fundera mer med :/ men det ordnar nog sig :)<3 Tack Sara det betyder!!

2010-03-03 @ 15:57:14
URL: http://kjellstroemaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0