Ledig!

Om det inte hade varit för mina älskade klasskompisar så hade jag varit i skolan nu och det hade varit onödigt eftersom att jag är ledig nu fram till påsklovet på fredagarna, eller har 10 minutersklassråd och det känns lite onödogt men verkar som att vi tar det varje torsdag fram tills lovet.

Veckan har vart sisådär för min del. Ledig i måndes och åkte till Elin och lämnade rosor och ett kort.
Tisdes var jag i skolan halva dagen och gick till skolsköterskan och jag får inte vara med i köket förens jag får reda på vad läkarna säger vad det är för fel på mig. Men var hos läkaren i torsdes för jag var helt utslagen i onsdes.
När jag väl va hos läkaren igår så tog dem lite prover och det tar ca.1 vecka tills jag får reda på vad det är för något men ska inte vara i köket så tis-ons är jag "ledig". Var på UG igår, hade verkligen skit kul, spelade in en film och jag har nog aldrig skrattat så mycket!

Idag fredag så ska jag hem till Bella en stund :) får se hur jag mår efter om jag orkar gå med ut eller om jag tar bussen hem och gör något annat. Så nu ska jag fixa mig iordning för att gå ner till tempo och köpa mig något gott. Har haft sockersug nu i 2 dagar men orkar inte köpa godis hehe!

Ha en underbar dag kanske skriver senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0