Kontaktannons

En trevlig och kärleksfull kille som är 19 år söker en tjej som tycker om kvällspromenader genom Halmstads mysiga gator eller på åkrar i Torup,pengar,raggaeklädsel och djur.

Simon tycker om att umgås med kompisar och älskar att skämma bort sin tjej med blommor och choklad. Varför inte ta chans att träffa denna snygga hunk. Glömde jag säga 30 cm till godo ? ;)

MSN; [email protected]
Telefonnummer; Kontakta mig om du vill ha det!
Skriv en liten kommentar här nere eller kontakta mig på Facebook eller bilddagboken.se

KOM IGEN TJEJER, INGET ATT FÖRLORA!!





Kommentarer
Postat av: elin

ohlala.. vilken sexbomb<33 :$$$

2010-03-25 @ 09:42:20
Postat av: Svar till Elin!

Ja men satsa för tusan ;) säg bara till nu!

2010-03-25 @ 09:57:40
URL: http://kjellstroemaren.blogg.se/
Postat av: anna

åh ge mig hans nummer :*

2010-03-29 @ 18:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0