hejsan hoppsan

Ja nu börjar det bli tomt med en rubrik men jag överlever väl :).

Gårdagen var mycket bra, skulle hem till Niklas på dagen men han fegade ur direkt när vi träffades på stan så vi gick runt och chillade på stan. In och ut igenom affärer för att hitta något till mig som jag kunde haft på mig. hittade ett glitter bälte i guld på glitter 99 spänn men jag överlever väl :) får ju pengar idag av mamma (a)

konfa på kvällen med, chill sen drog jag på fest. Jättekul att alla redan var fulla som tusan när man kom, fick ta hand om alla men jag klarade mig verkligen! Haha xD. Sedan blev det att dra hem tidigt.

idag var jag på invigning på mammas jobb, fick gå tipspromenad. Gick barnpromenaden men det var ju kul det med xD fick alla rätt men det var svårt när det kom en fråga som löd;
Vem odlar morötter i nalle Puh?
#
Tiger
#Kanin
#Ior


Haha jag skojar bara! Såklart jag kunde den frågan.

Måste fixa mig ska fira min kär vän Natalie som fyller 18 år idag. Ska bli kul att se vad som händer efter kvällen om det blir krogen en runda eller vad som händer. Min kära bror kommer dit med, har inte sett honom sen har opererades :/ Men han är iallafall på bättringsvägen :)

hej svejs!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0