Dålig uppdatering

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men har varit på sjukhuset sedan klockan 1645. Kom hem till Natalie kanske vid 2100. Daniel mår iallafall bra och han har sovit i några timmar nu. Fick bara se han lite snabbt men han andades och sov bra.

Lämnade prover idag till läkaren,sedan blev det att handla till min och Nattas lilla lunch. Käkade pommes med carre. Så himla gott! Behövde få i mig lite kött eftersom att jag har gått ner 6 kg. Sedan fick vi ett samtal att Daniel sövdes ner klockan 1130. Vi som trodde han hade opererats redan vid 0900. Men vi åkte ner på stan och kollade runt lite på allt möjligt. Köpte mig en kofta. Jättefin och nöjd är jag, väntar bara på sommaren som ska komma så man kan använda den. Sedan blev det en snabb fika, in på skånskan och sedan ut igen.

Åkte till sjukhuset där vi satt och väntade på att få träffa Daniel. Inte för att det var världens roligaste vänte tid men det fungerade ju. Det var skönt att se att han mådde bra! Var orolig men inte lika mycket som Natalie. Sedan hem till henne och snacka lite. klockan börjar ju bli rätt mycket och vi ska till Daniel imon igen och då ska vi se om han får åka hem eller inte.

Nu ska jag dra, ska försöka uppdatera mer imon.
God natt pus och kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0