STUDENTEN!

Grattis till alla 91;or i hela landet som har tagit studenten idag! Hoppas ni får alla lycka i arbetslivet!!

Igår va jag hemma hos Dennis med ett gott gäng! Hade skit kul och hoppas på att det blir fler fester i sommar! Kom hem vid 12 och vaknade vid halv 1 i morse och insåg att jag hade sommarlov :D!!

Har hunnit vara inne i stan,gjort mat och chillat på stan med mina underbar kompisar. Så ikväll blir det att åka hem till Jonas för att fira hans syster som tog studenten idag! Grattis till henne :). Sen ska jag supa som fan och se vad som händer xD!

Kram kram <3<3

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Swedenp

vill med ta studenten :D

2010-06-11 @ 20:55:53
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0