Sommarlov!!!!

Jaha då börjar min semester!

Träffades i skolan med både 1orna och 2orna idag. Kollade på bilder från sture på stan och sedan fick vi godis och prisutdelning! Grattis till dem som vann :)
Därefter blev det en rolig avslutning i bergmanssalen där man blev helt chockad när Louis dansade i trikåer och hoppade som aldrig förr.

Sedan åkte jag in till stan med Sofia,Amanda,Jocke,Jonathan,Dejan,Adam och Dennis. Käkade på asian palace. Käkade min första sushi bit idag och jag kan ju inte erkänna att det är direkt det godaste jag har ätit men det smakar bättre än vad det luktar xD. Sedan blev det en runda på stan och därefter bussen hem med Sara,Fredrik och Filip. humor kan jag ju erkänna :)!!!

Så nu sitter man här i sängen och kollar ut när det smatrar på rutan! Funderar på vad man ska ha på sig idag. Lägger snartt upp en bild på mig i klänningen :)<3

Puss och kram <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0