Midsommarafton

Hoppas att alla ni hade en trevlig midsommarafton. Min va sjukt trevlig och jag har nog aldrig haft så kul på länge.

Började med att vi skulle träffas och ta bussen till Marbäck. Självklart hade vi en massa packning.



Sedan så satte vi oss på bussen och busschauffören sa till oss ; om ni dricker på bussen så slänger jag av er.
Snälla som vi va så väntade vi med att dricka och trevligt hade vi ändå. Sedan gick vi hem till Jens där vi började midsommaraftonsfirande med att göra oss en varsin krans. Här har vi då Karro på bild;



Sedan va det dags att laga mat och såklart trycker killarna in tjejerna i köket. 7 tjejer i ett kök och stämningen va på topp! Käkade massor med mat och hade trevligt. Självklart blev det lite dryck!



Sedan gick Tage,Peter,Niels och Patrik ner för att bada och jag och några andra följde med för att kolla så att dem gjorde det. Karro och jag tog en bild på oss och hon är ju så sjukt söt <3<3



Kvällen till ära blev även sång och en massa skratt på studsmattan in mot 2 tiden på natten. Somnade i soffan gjorde jag med men då va klockan 0333. Tur att man kan se när man somnade så ingen ljuger att man somna vid 0000.



Jag och min älskade Jennifer <3. Har tusen många olika bilder och dem flesta finns ute på FB och BDB. Bara att kolla in där! ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0