LEVER!

Hej alla glada

Sitter här just nu och käkar. Kom hem igår vid 23 tiden och jag somnade som en liten bebis i sängen. Upp tidigt för att gå på möte, men när jag satt på bussen 1100 så fick jag ett sms av Sofia att vi inte skulle gå dit förrens vid 1400. Men det gjorde ingen, drog in till stan och kollade kläder :) Sen drog jag och Sofia hem till Dejan dit även Adam kom sen.
Drog vidare och mötte upp Jocke och Emil. Gick igenom en del inför lördagen och man ska servera 12 personer. Undra hur detta ska gå xD!


Sedan drog vi till stan och jag drog till körskolan. Gick faktiskt jättebra, visst så va det svårt men jag försökte verkligen klara av detta men hoppas på flera körlektioner :) Bokade in 4 st till!! <3

Nu käkar jag och sen blir det att träffa Fredrik som ska åka till Thailand imon i 3 veckor :( <3<3
Köss haaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0