Hej!

Då är man kanske tillbaka på bloggningen igen.

Gårdagen så var jag,Sofia,Dejan,Jocke,Emil och Adam på ett serveringsjobb. Gick jättebra och jag är nöjd med min insatts. Bruden var otroligt vacker och jag och Sofia kunde inte mer än vänta på att vi skulle få gifta oss ;). Slutade vid 0000 så det blev att dra in till stan och käka på donken då Dejan kom in :)!
Kom hem vid 0200 och somnade som en stock.

Idag blev det att gå upp och åka till jobbet och tjäna yttligare några kronor. Blev att gåupp 1130 (30 minuter innan jag började) och slängde på mig kläderna och tog mopeden till jobbet. Det blev inte alls så jobbigt som det brukar vara på söndagar utan det var skönt!

Nu på kvällen har jag varit hemma och möblerat om mitt rum lite. Nöjd blev man och hoppas på att man inte börjar att göra om skiten om någon månad igen. Imorgon hoppas jag på att få en tid till läkaren så man kanske kan bli frisk, dock negativt om man ska ta och få pencelin eller antibiotika nu när det är midsommar och allt :) Vill även ha min lön så jag kan köpa en klänning!

HERREGUD HUR SKA DETTA GÅ!

Nu ska jag sätta igång en film och somna :) Ha de bra allihopa!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0