Hej folket

Jag ligger just nu i min säng och hostar som bara den.

Igår drog jag ut till ön men ett antal kompisar. Vi spelade brännboll, dansade och hade så jävla kul. Vi eldade en feting brassa på slutet och det var trevligt :). Dock på bussen påväg hem så tappade jag min röst. Så nu låter jag som en 13 årig pojke som har kommit in i målbrottet.

Fick ringa jobbet och säga att jag inte kunde komma. Skit tråkigt men skönt att få sova ut förengångsskull. Dock har jag fått utegångsförbud utav min pappa idag för att jag inte jobbar. Men visst är min pappa underbar? <3 Så kvällen till ära blir att stanna hemma med mamma och pappa och tråka sönder. Men jag vill ju såklart bli frisk.

Ni får ha en underbar dag för nu ska jag gå ut och käka biff med klyftpotatis och sparris, om det nu ns går att svälja :)
hare gött kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0