Hej då HR08C

Sista dagen tillsammans med HR08C idag. Fick reda på att jag ska gå i HR08B istället. Får väl se om man trivs eller inte. Man får ju hoppas på det bästa :)
Kommer kännas konstigt att man ska börja i en helt ny klass. Fick iallafall gå med Hanna I,Malin,Dejan,Simon,Nina,Jonathan och Axel. SÅ lite HR08C har man allt kvar i det nya laget.

Ikväll ska jag inte göra så mycket bara ta det lugnt för imorron är det skolavslutning och vi börjar 0900. Får väl se vad det är för väder :)! Nu ska jag se på TV och vänta på att få mat, är faktiskt hungrig!

Ett stort tack till Sofia för du lyssnade på mig idag <3

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja tänk att det är avslutning imorn!! Det kmr bli mulet och regnskurar typ.. haha mindre kul ^^

2010-06-09 @ 20:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0