Dagen till ära

Eftersom att jag vaknade hemma hos Jens idag vid klockan 0900 så kan jag ju bara säga att jag hade skit ont i benet. men så som jag sov i natt kanske jag får skylla mig själv?

Fick skjuts hem utav Tage idag, drog till jobbet och det gick oerhört snabbt idag. Men jag började ju 1210 och slutade 1640. Jobbade över 30 minuter för jag hade lite extra disk att ta hand om. Därefter drog jag hem och hälsade på mamma och pappas kompisar från skåne. Sen in med bilderna från igår och dra till jobbet för att hälsa på Sara lite som jobbade till kl.1900. Fanny och hennes kille kom och lämnade lite grejer och tog en kaffe och en bulle. Sen kom Anna med.

Kom hem spelade kubb och käkade oxfilé med potatis och kantarellsås. Snacka om att det var gott. Fick äntligen kött som jag har velat äta ett tag nu. Nu ska jag ta och krypa ner i extra sängen eftersom att mamma och pappas kompisar har mitt rum över helgen. Tur att jag har en laptop.

God Natt <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0