Stranden

Drog ut och träffade Fredrik idag, fick en bodylotion som luktade jättegott. tack så mycket, sen drog vi till skolan och chillade lite sen åkte jsg hem för jag och Jennifer skulle åka till tylösand för att träffa upp Lior som hade strandfest. Badade och spelade frisbee när det va kolsvart ute. Men mysigt va det iallafall. Alltid kul att träffa lite nytt folk och ha skoj.

Har precis duschat av mig all sand som sätter sig i håret. Har även tryckt i mig en panodil och hoppas på att migräne är borta imon när man vaknar för jag ska äta på bulls imon med Jennifer och hennes familj + deras kompisar. Sen blir det nog strandfest på västra om vi orkar :)

God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0