Kvällen

har vart på stranden med ett gott gäng och grillat och snackat. Hade mega kul och hoppas på att det blir fler sådana kvällar som är kvar på sommarlovet :).

Glömde kanske säga att jag va hemma hos min farmor och farfar idag och kollade på deras nya katt. Snacka om att den va så himla söt och jag vill ha en kattunge! Blev nykär så det inte var sant :)

Nu ska jag sova imon blir det sista jobbdagen sen är man ledig tills på nästa måndag då man jobbar i 3 dagar och sedan 2 dagar senare ska man sitta på ett tåg i hela 19 timmar för att åka upp till arvidsjaur i norrland.

Puss <3<3

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-19 @ 11:15:59
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Elina

Vad ska du göra i Arvidsjaur? ;)

2010-07-22 @ 12:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0