i'm alive

hejsan allihopa.
nu kanske man ska ta och berätta att man lever efter gårdagens barnpassning. Hade verkligen kul och man hinner verkligen med en hel del när man passar barn i 8 timmar. Vi hann med att spela fotboll,kolla film,spela playstation,tennis,köra med radiostyrdbil och en massa annat. De var hur kul som helst. Drog till Adam vid 2 tiden och snackade lite och somnade i Jennifers farmors sommarstuga vid halv 5 på morgonen.
Idag(söndag) har jag inte gjort alls mycket, men när jag skulle parkera JS moped så fick jag inte upp stödet så det hade ju gått sönder så mopeden har vi (eller JS och Lillen) fått laga. Jag satt och kollade på film. Jättemysigt dock var det lite kyligt ute.
Nu ska jag krypa ner för imorgon så ska jag jobba.
Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0