Hemma igen!

Ja nu är jag äntligen hemma och klockan är redan halv 2.

Åkte ju in till stan för att se twilight 3an. Åkte hemifrån kl.2000 och trodde jag skulle hinna inom banken att ta ut pengar med. Kul att man kör så sakta att Herman skriver att jag måste springa till bion för vi skulle hämta ut biljetterna. Kutar som ett jävla as och när jag kommer dit så är bara han där! Så himla typiskt honom.

Gick runt på stan och sen så kollade vi på filmen. Den va ju bara så himla bra och Jacob är så JÄÄVVLLLAAA snygg. Jag vet FJORTISVARNING!!! När alla tjejer gjorde ifrån sig en massa ljud som aww och åhh så drog Niels till med en djup suck som hördes över hela biosalongen. Snacka om att alla började asgarva eller vaddå. När filmen väl va slut så gick vi till mopederna (alla stod på olika håll i hela halmstad). Sen träffades vi utanför kattegatt där vi även fick vänta på Lior.

Hans cykelkedja hade hoppat så jag fixade den och självklart hade den jäklen smörjt in den så jag va helt svart och är helt svart under naglarna fortfarande. åkte hem till Niels i 30 minuter innan Adam skulle hem.

Så nu sitter jag här hemma och ska jobba imon klockan 1200. Ska självklart åka dit tidigare och käka med :). Hoppas iallafall att alla har haft en underbar fredagskväll, det va ju en massa folk på stan och Adam va med om ett litet slagsmål på lilla torg. Stackare ;)
Nu ska jag krypa ner i sängen.

Puss och kram på er alla <3<3

Kommentarer
Postat av: Elina

Du menar 3an? Eclipse :P 2an är ju New Moon ;)

2010-07-10 @ 12:33:53
Postat av: Elina

Du menar 3an? Eclipse :P 2an är ju New Moon ;)

2010-07-10 @ 12:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0