God morgon alla söta!

Hoppas att ni alla har sovit gott. Det har iallafall jag gjort och är snart redo för att dra till jobbet. Det är bara så sjukt varmt ute så frågan är om man kommer få vara kvar till 1600 eller inte, men det får vi ju se senare.

Hade en skit konstig dröm i natt; 
Jag och pappa var på en marknad där vi helt plötsligt hör att dem har en auktion och vi får in. Där inne finns det en massa djur som ägare inte vill ha alls. Så jag bestämmer mig för att köpa en katt (eftersom pappa älskar katter). Dem ropar upp en katt som jag inte ens fick se men jag räckte upp handen och fick den för några kronor. Sedan när jag skulle hämta den så va den helt gul i pälsen och varken jag eller pappa fattade vad det var för något. Men vi tänkte att vi skulle tvätta bort det när vi kom hem. Vi gick igenom Harplinge men helt plötsligt var vi hemma hos min mormor och morfar i deras gamla hus i getinge.

När jag sedan gick ut för att ha katten i koppel så förvandlades den till en hund. Till en liten chihuahua som var vit och svart. Men jag struntade i det och gick ut från huset och ner på gatan. Då va jag inne i centrala Halmstad och träffade på alla mina vänner. Gick in i en affär för hundar och då va jag hemma hos en tjejkompis och fick hjälpa henne med att städa för hennes mamma hade alkoholproblem.

Sedan vaknade jag upp av en smäll.

Men jag kan ju bara säga att man kan ha en jädra bra fantasi när man drömmer sig bort i flera timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0