Elina!

En tjej som jag lärde känna på gymnasiet i ettan va Elina. En sjukt go tjej med humor och förståelse för allt. Hon lyssnade verkligen på allt jag hade att säga och gav riktigt bra svar tillbaka. En tjej jag verkligen kommer att sakna för idag är det den dagen som hon flyttar till Luleå.

Självklart kommer jag att sakna denna tjejen sjukt mycket och jag hoppas på att vi kommer träffas senare i framtiden. Om jag nu flyttar upp så kommer du få träffa mig!

Du betyder mer än vad du tror <3<3 ringer dig någon dag!

Läs hennes blogg ;  http://elinahellstrom.webblogg.se/


Kommentarer
Postat av: Elina

Naaw gumman så fint sagt! :)<3 Du betyder också enomt mkt för mig, och jag vet att vi snart kmr ses igen! :D <333

2010-07-02 @ 17:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0