Dålig bloggning

Förlåt alla för den dåliga bloggningen. Men det har varit så himla fint väder här nu i Halmstad dem senaste dagarna så jag har varit på stranden och hängt med kompisarna.

Igår så sovde Jennifer över hos mig och vi drog ut till tylösand där vi träffade på Tage,Peter,Niels och Jens. Självklart när man skulle ner och bada kom alla och försökte dränka och skvätta ner en med vatten så man inte kunde andas. Men hämnden är ljuv!

Sedan drog jag,jenjen,adam,niels och jens å käkade på ringenäs (där jag jobbar) tur att vi kom vid 3 tiden för det var inte alls så farligt mycket folk. Käkade nachotallrik och snackade med chefen lite. Dock hade dem haft det jättevarmt i restaurangen.

Sen drog vi hem till Niels för att åka på after beachen men när vi väl skulle dra så blev hans hus invaderat av geingar/bin. Det var en fet svärm och de va minst 10 000 stycken. Så vi fick strunta att gå på after beach och kolla runt efter en massa telefonnummer och kolla med grannarna. Sedan drog vi ner och badade. Skit skönt att ta ett kvällsdop och sen drog vi hem och chillade. Då kom även en kille från anticimex som döda getingarna/bina.

Kvällen blev lugn med film och snack. på slutet så blev det danskurs på youtube och en jäkla massa skratt!

Tack för en otrolig kväll :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0