Tjejkväll <3

Alltså jag älskar fet mat och trevligt sällskap

Jaha, tänkte berätta lite om gårdagen då jag gick ner till Ellen vid 12 tiden och snackade lite om nyårsafton vad som hände allt som var kul men ändå lite tråkigt. Men vi snackade och städade huset. Alice,Emma,Sara,Jag och Ellen var det ju som var där (a).

Jag och Ellen städade huset och dem andra höll på med annat men när jag torkade golvet och dem sprang runt i huset så fick dem dricka upp min cola. Ja visst är man snäll! Haha x).
Sedan drog vi ner till tempo för att kolla mat och godis och sånt till kvällen. Men vi orkade inte köpa något och laga så vi gick till pizzerian. Gud så gott det var men fet mat!!
Så vid halv 6 gick jag hem och gjorde mig iordning för att vi skulle hem till Sara och se på film och ha sjukt mysigt.

Så när man var färdig drog jag ner till Ellen och sedan hämtade vi upp Maria. Kallt som tusan var det ute och man frös röven av sig bara man gick 20 meter. Kom in till Sara och plockade upp datan och kollade på fett mycket film. Käkade godis och chips gjorde vi och drack så mycket cola så det bubblade i magen efteråt x).

Klockan var ca.2 när jag och Maria gick hem. Jag kan ju inte säga att jag gick snabbt hem så kom hem vid 3 tiden och gick och la mig direkt. Mycket skönt att äntligen få sova.

Men måste verkligen tacka för en otroligt mysig dag idag. Tack till Sara,Alice,Ellen,Emma och Maria :)<3
puss på er tjejer för ni betyder som in i helvete för mig!!!<3

Ne nu ska jag fixa mig lite, sen får man se vad som händer.
Puss och kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0