Tjejkväll <3

Fredag...

Sista fredagen på det älskade vinterlovet som jag har uppskattat väldigt mycket. Har fått lägga ner mycket tid på mina vänner båda gamla och nya. Har haft enormt kul och det kan jag bara tacka dem som finns i min omvigning för! Så tack så himla mycket för dessa dagarna!!

Snart ska jag åka in till stan för att köpa present till Emma som fyllde 18 år igår, tänker inte skriva här på bloggen vad jag har tänkt att köpa för man vet ju aldrig om hon tjuvkikar här eller inte (;. Sedan blir det att ta bussen till henne för att äta tacos och snacka en massa. Dock måste jag ta bussen hem vid 22 för det går ingen buss efter det förens klockan 12. Orkar inte sitta i stan i 2 timmar och bara ruttna "(, men man får ta det så ibland.

Sedan kan jag ju säga att jag längtar som tusan tills imon men ännu mer tills på söndag för då jävlar blir man myndig (18) och då ska det firas med lite mat här hemma.
På lördag ska jag fira med min lilla familj, får inte gå ut men det säger jag inte nej till men orkar inte gå på krogen själv. Men mat ska det bli i drivor, det förvånar inte mig om det är jag som kommer få laga maten bara för man går i HR!!

Aja imon ska jag kolla på ny mobiletelefon, har kollat in denna modellen för den är så jäkla snygg!(kolla längre ner) Sen har ju alla andra den Rosa så vill ju gå emot alla lite och ta den blåa hihi (a). Min mobil är ju trasig för er som har missat det men den kan 3 ta och stoppa upp någonstans!



Ne nu ska jag fixa mig, min älskade mamma kommer nog hem vilken minut som helst och då ska jag försöka dra ut några kronor ur hennes plånbok genom att säga hur duktig man har varit nu när dagen har gått!!
Hihih puss och kram


Kommentarer
Postat av: maja essunger

dom är nice! :D



2010-01-08 @ 20:39:35
URL: http://majaessungerr.blogg.se/
Postat av: maja essunger

föresten, rösta på mig i veckans blogg hos www.komigenfanny.blogg.se. Nr 2! skulle bli jätte glad :)

2010-01-08 @ 20:39:44
URL: http://majaessungerr.blogg.se/
Postat av: Svar till Maja!

Du dem är Najs (:

2010-01-09 @ 11:11:47
URL: http://kjellstroemaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0