Tatueringar...

...som jag vill göra

Jag har länge funderat på att tatuera mig på svanken. Jag tycker att det är ett snyggt ställe. Men häromdagen pratade jag med min mamma och jaf får därför INTE göra på svanken pga av ryggmärgsbedöning när man är gravid å bla bla bla... Så jag tittade runt lite på nätet och hittade 2 snygga tatueringar som jag skulle vilja tatuera in.



Jag blev verkligen såld för dessa. Men follk säger att det;
#Gör jävligt ont på revbenen
#Stjärnorna har väldigt många
#Blomman är för stor
och en massa annat.


Men jag funderar på stjärnorna men vill göra blommorna. Men vill inte att det ska göra för ont /:. Men jag har en tid kvar att tänka.

Nu ska jag äta och krypa ner i sängen hej då :)


Kommentarer
Postat av: jessica

jag har liknande den första :)

2010-01-28 @ 13:36:19
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0